ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΗ ΙΙ-ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
![](https://www.med.auth.gr/sites/default/files/styles/medium/public/field/image/aktinologia_13.jpg?itok=yOik49VA)
ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΗ ΙΙ
9Ο ΕΞΑΜΗΝΟ (ΠΑΛΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ)
Το Εργαστήριο Ακτινολογίας εκφράζει τη λύπη του για τη δικαιολογημένη αναστάτωση που έχει προκληθεί σε σχέση με τις διαλέξεις του μαθήματος Απεικονιστική Διαγνωστική ΙΙ του 9ου εξαμήνου του παλαιού Προγράμματος Σπουδών. Στα θέματα που έχουν προκύψει διευκρινίζεται ότι:
1. Οι αλληλοεπικαλύψεις ωρών διδασκαλίας διαφορετικών μαθημάτων πρέπει να αποφεύγονται διότι δημιουργούν προβλήματα στους φοιτητές, αλλά και στη οργάνωση του εκπαιδευτικού προγράμματος. Η ώρα και ήμερα της από αμφιθέατρου διδασκαλίας της Απεικονιστική Διαγνωστική ΙΙ δεν ζητήθηκε από το Εργαστήριο, αλλά παραχωρήθηκε από το Ωρολόγιο Πρόγραμμα Σπουδών και το μάθημα προσαρμόστηκε σε αυτόν το προγραμματισμό. Είναι κατανοητό το εξάμηνο που διανύουμε να υπάρχουν αστοχίες, δεδομένης της ανάγκης να καλυφτούν παράλληλα τόσο το παλαιό όσο και το νέο Πρόγραμμα Σπουδών. Σε συνεννόηση με τη Γραμματεία υπάρχει η δυνατότητα Απεικονιστική Διαγνωστική ΙΙ να εχει από αμφιθέατρου μαθήματα κάθε Πέμπτη 3-5 μμ και κάθε Παρασκευή 2-4 μμ στο Αμφιθέατρο «Κ. Τριαρίδης» του ΑΧΕΠΑ. Οι ώρες αυτές είναι οι μόνες εφικτές με βάση το ισχύον Ωρολόγιο Πρόγραμμα Σπουδών και δεν φαίνεται να δημιουργούν την ιδία έκταση προβλημάτων. Σε αντίθετη περίπτωση θα πρέπει να αναθεωρηθεί το Ωρολόγιο Πρόγραμμα Σπουδών.
2. Το Αμφιθέατρο «Κ. Τριαρίδης» του ΑΧΕΠΑ ανακαινίζεται και αναβαθμίζεται, μια ανάγκη που εχει καταγράφει εδώ και χρόνια και είμαστε ευτυχείς που τώρα υλοποιείται. Τέτοια έργα μπορεί να «ξεφύγουν» από τα χρονοδιαγράμματα τους , όπως συνέβη, αλλά είναι φανερό ότι γίνεται κάθε προσπάθεια επιτάχυνσης. Μόλις το Αμφιθέατρο «Κ. Τριαρίδης» παραδοθεί τα μαθήματα θα αρχίσουν με αναθεωρημένο πρόγραμμα
Εκφράζουμε για μια ακόμη φορά τη λύπη μας για την αναστάτωση που προκλήθηκε ανεξάρτητα από τη θέληση και τον εκπαιδευτικό σχεδιασμό το Εργαστηρίου Ακτινολογίας. Κατανοούμε όμως το μεγάλο όφελος στην εκπαιδευτική διαδικασία από τη ριζική ανακαίνιση των αμφιθεάτρων της Σχολής μας και από το έργο των επίτροπων/ομάδων εργασίας και της Γραμματείας που προσπαθούν να προγραμματίσουν εν μέσω πολλαπλών δυσχερειών. Ευελπιστούμε ότι οι φοιτητές μας συμμερίζονται την κατανόηση αυτή.